Bancuri & Jokes


(English version below)

 

– Nu vreau să mă căsătoresc cu un zgârcit ca tine! Poftim inelul!
– Unde e cutiuța?

 

Un tip în autobuz se gândea:  ’Șefu’ nesimțit, colegii de tot rahatul, prietenii niște ratați, nevasta curvă…’

În spatele lui, cu un carnețel, îngerul păzitor își notează şi se gândește:

‘Ce dorințe ciudate. În fiecare zi la fel, dar ce pot face eu? Dorința-i dorință!’

 

Se întâlnește Ion cu Gheo.
– Mă Gheo, asară aproape că l-am văzut pe tată-tău.
– Doamne feri, d-apăi ce vorbă-i asta, mă Ioane? Ori l-ai văzut, ori nu
l-ai văzut,cum îi asta că aproape că l-ai văzut?
– Pai mă, tată-tău nu lucră în gară la Dej ?
– Ba da.
– Şi în echipa lui nu au salopete de-alea galbene cu numere pe ele?
– Ba da.
– Şi tată-tău nu are număru’ 55?
– Ba da.
– No, apăi d-aia zic, io l-am văzut pe ala cu număru’ 54.

 

Ion şi Gheo, trecuți bine de 80 de ani, stăteau în faţa casei pe băncuță şi povesteau. La un moment dat îl întreabă Ion pe Gheo:
– Mă, da’ cu sănătatea cum mai stai?
– Bine, zice Gheo, am avut numa’ niște probleme de memorie, da’ am găsit un doctor tare bun şi m-o tratat.
– Apăi, mă Gheo, zi şi mie cum îl cheamă pe doctoru’ cela, că şi io am probleme cu memoria.
– Păi, îl cheamă… stai aşa… cum îl cheamă… numa’ un pic, ca îți zic amu… Aaa, apăi cum se numește floarea aia micuță cu mijlocu’ galben şi cu petale albe?
– Apăi, aia-i margareta, mă Gheo.
– No, aşe, că bine zici… Margaretoooooo, cum îl cheamă pe doctoru’ ala?

 

English version:

 

– I don’t want to marry you, you cheap bastard! Here’s your ring!

– And where’s the box?

 

In a bus, this guy was thinking: ‘My boss – an asshole; my colleagues – full of it; my friends – losers; my wife – a whore…’

Right behind him, his guardian angel was taking notes, thinking: ‘Some strange wishes. Every day is just the same, but what can I do? A wish is a wish!’

 

– Hey, last night I almost saw your pa.

– How’s that, you almost saw him? You saw him or not?

– Well, your pa works at the train station, right?

– Right.

– And they have those yellow jackets with numbers on them, right?

– Right.

– And your pa is number 55, right?

– Right.

– Well, I saw number 54.

 

Two old geezers were chatting on a bench in front of the house of one of them.

– How are you, how’s your health?

– Fine, I only had some memory issues, but I found this very good doctor and he cured me.

– Tell me his name, I have memory issues, too.

– Well, what’s his name… hold on, I’ll tell you his name… Right away… Oh, yeah, what’s the name of this flower with yellow center and white petals?

– Well, that’s the daisy.

– Right… Hey Daisy! What’s the name of that doctor?

 


Lasă un răspuns

