Murphy


Stresul înseamnă să te trezeşti urlând, apoi să îţi dai seama că nu 
dormeai.

Eram aşa de sărac în copilărie, că dacă nu eram băiat n-aş fi avut cu 
ce să mă joc.

Într-o zi, ajung acasă mai devreme şi văd un tânăr alergând gol pe 
stradă.
L-am întrebat: "De ce faci asta?"
Mi-a răspuns: "Fiindcă ai venit prea devreme acasă, boule!" 

Există femei care în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa 
cum e firesc, se concentrează asupra unuia până îl extermină. Acestea 
se numesc "fidele". 

Inteligenţa mă urmăreşte, dar eu sunt mai rapid. 

Trăieşte fiecare zi ca şi cum ar fi ultima. Apoi, într-o zi, aşa se 
va şi întâmpla. 

Viaţa mea e ca un film, care nu are distribuţia prea reuşită. Şi nu îi 
înţeleg nici acţiunea. 

Timpul vindecă orice, însă nu e un bun chirurg plastician. 

Un semn sigur că ai îmbătrânit e că lumânările de pe tort costă mai 
mult decât tortul. 

Mult mai mulţi bărbaţi şi-ar părăsi nevestele dacă ar şti să-şi facă 
bagajele. 

Nu contează dacă eşti sărac sau bogat. Contează să ai bani. 

Dacă ţi-e foame, mănâncă sare: o să-ţi fie sete!  

Care e culmea fidelității? Să schimbi trei neveste, dar să rămâi cu 
aceeasi amantă.

"Am o veste bună și una rea."
"Combină-le."
"Nevastă-ta ne înșeală."

Putin catre Medvedev:
"Trebuie desființate fusurile orare!"
"De ce?"
"Păi, am sunat la Varșovia să le spun condoleanțe și ei îmi răspund 
că avionul nici n-a decolat încă."

Doctorul: "Suferiți de vise erotice?"
"Nu, chiar îmi fac plăcere."

De ce prezervativele sunt transparente?
Păi, pentru săracii spermatozoizi. Dacă tot nu pot ieși, măcar să vadă 
ceva din peisaj.
Lasă un răspuns

