Cum se mai fură din maşini


O relatare/avertizare primită prin e-mail:

Sper ca acest mail să ajute cat mai mulţi oameni! Astăzi, 10.02.2011, am avut ceva de rezolvat în zona P-ţa Coșbuc- Bdul Libertății (Bucuresti). Am parcat mașina în faţa sediului RCS-RDS, am rezolvat ce aveam de rezolvat în 15 min. și m-am întors la mașină. Nu am reușit să deschid mașina nici din cheie (telecomandă), nici din telecomanda de la alarmă. Lângă mine, un domn se chinuia să-și închidă mașina cu telecomanda și nu reușea. Deci eu nu reușeam să o deschid pe a mea, el nu putea să o închidă pe a lui. Prea mare coincidenţa!
Mi-am adus aminte că citisem pe net un articol care explica că mașinile care se închid cu telecomanda nu sunt sigure, deoarece se poate bruia semnalul dat de aceasta și mașina nu se închide (desi tu ai apăsat pe buton și esti sigur că s-a închis). M-am uitat în jur și… o mașină micuță cu 2 uși, marca Datsun,culoare gri deschis, fără numere de înmatriculare, era oprită în apropiere în spatele mașinilor parcate. M-am dus către acea mașină, în ea erau 4 indivizi (cum arătau este ușor să ghiciți), unul din ei avea un dispozitiv care semăna cu o telecomandă de TV, dar avea și antenă. Când m-au văzut, au plecat. Imediat după, ne-am putut descuia, respectiv încuia, mașinile din telecomandă.
Așadar, este o nouă metodă de a fura din mașină. Verificați-vă mașina după ce ați închis-o.

Cum funcționează: individul ține permanent apăsat pe butonul dispozitivului, care emite un semnal ce nu lasă comanda ta de închidere să „ajunga” la mașină. Apeși pe buton să închizi mașina, iar dacă nu ești atent să vezi dacă într-adevăr s-a închis, aceasta rămâne deschisă. Pe urmă, el doar așteaptă să pleci de lângă mașină și te ușurează de ce ai lăsat prin ea.

Nu credeam asta, știind că alarmele schimbă codurile la fiecare activare, și am un sistem de alarmă bun, foarte lăudat. Se pare că e pentru fraieri cinstiți. Cei care ați pățit asta sau ați văzut, vă rog, susțineți avertismentul, cei care nu ați văzut țineți minte și anunțați-vă prietenii și nu numai.

Lasă un răspuns

