„Perspectiva e cea mai importantă în viaţă” (Lauren Graham)


O poveste din e-mail:

Două prietene se confesează una alteia:
1: Cum a fost seara ta de ieri?
2: Un dezastru total! Soţul a venit acasă, a mâncat în 4 minute mâncarea pe care o gătisem toată după-amiaza, am făcut dragoste 3 minute şi apoi a adormit în două minute. La tine cum a fost?
1: Superb! Am ajuns acasă, soţul mă aştepta deja, m-a invitat la o cină romantică la restaurant. După cină ne-am plimbat la braţ o oră sub cerul înstelat. Acasă, a aprins zeci de lumânări în jurul nostru, preludiul a durat o oră, după care am făcut dragoste înfocată o oră întreagă şi apoi am stat de vorbă încă o oră. A fost o seară de neuitat!

În același timp, soții discută şi ei în pauza de prânz:
1: Cum a fost seara ta de ieri?
2: Genială: mâncarea era gata când am ajuns acasă, am mâncat, am făcut dragoste şi ne-am culcat. Dar seara ta?
1: A fost un dezastru! Am ajuns acasă devreme ca să instalez noul dulap. Mașina de găurit a provocat un scurt circuit şi n-am reușit să repun curentul în funcțiune. Când a venit ea acasă, ca să putem mânca
ceva a trebuit s-o scot la un restaurant. Mâncarea a fost atât de scumpă că nu mi-au mai rămas bani de taxi ca să ne întoarcem, aşa că ne-am întors pe jos. Acasă a trebuit să aprind lumânări ca să putem să vedem ceva. Îmi venea să explodez de nervi aşa că mi-a trebuit
o oră până m-am excitat şi încă o oră ca să termin. Pe urmă mi-a trebuit încă o oră ca să adorm, pentru ca în tot timpul ăsta doamnei mele nu i-a tăcut gura nici măcar o singură secundă.

 

2 responses to this post.

  1. Posted by Şot ata on 23 Februarie 2011 at 10:24 am

    Daaa… Si totu-i relativ (cel putin de la Einstein incoace). Depinde de ce parte a sagetii te afli.

    Răspunde

    • Posted by adriangagiu on 23 Februarie 2011 at 12:49 pm

      Lumea noastră e aşa cum o vedem, a zis un înţelept. Cine are gălbenare vede totul în galben, zicea altul. La iarbă verde-i foarte bine, depinde însă pentru cine, zicea tov. Aurel Baranga.

      Răspunde

Lasă un răspuns

