7 bancuri


1. Sună la uşă . Tipul deschide. La intrare, o Moarte mică, de vreo 20 cm. înălţime, cu o coasă mică şi parpalacul negru corespunzător. Ăla, disperat:
– Vai, Doamne, vaaaai de mineee!

Moartea:
– Stai lejer, că n-am venit după tine, am venit după hamster.

2. În avion, un domn şi o fetiţă. Domnul zice:

– Ce-ar fi să stăm de vorbă? Pare că timpul trece mai repede conversând.
– Bine, zice fetiţa, închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce
aţi dori să vorbim?
– Păi, zice domnul, o temă interesantă ar fi fizica cuantică, nu
crezi? şi surâde superior.
– De acord, dar intâi vreau să vă întreb ceva. O vacă, un cal şi o oaie
mănâncă acelaşi lucru, iarbă, dar oaia excreta nişte biluţe, vaca o
plăcintă, iar calul nişte mingi uscate. Cum vă explicaţi fenomenul?
– Habar n-am, zice domnul, minunându-se de inteligenţa fetiţei.
– Atunci cum vreţi să vorbim de fizica cuantică, dacă nici despre căcat nu
ştiţi nimic?!
3. – Ioane, cum se spune corect, funicular sau furnicular?
– La ce?
4. Intră o blondă în farmacie:

-Aveţi ochelari?
-Pentru soare?
-Nu, nu… pentru mine!
5. Judecătorul îi dă unui învinuit 25 de ani. Învinuitul:
– Cum aşa? Păi am 83 de ani!
Judecătorul: – Nu cerem imposibilul, veţi sta cât o să puteţi…
6. Doi ardeleni se cinstesc într-o seară. A doua zi se întâlnesc iar la una mică.
– Noa, tu cum ai ajuns asară acasă, mă Gheorghe?
– Mă, nu prea bine, da’ am ajuns. Da’ tu, Ioane?
– Mă, io meream pe mijlocul drumului, numa’ ce odată mi s-o ridicat asfaltu-n cap şi am dormit în picioare tătă noaptea.
7. Doi melci mergeau pe stradă.
– Bă, da’ ce bine că mergem încet.
Mai merg ei ce mai merg şi iar:
– Bă, ce bine că mergem încet.
Celălalt se enervează şi întreabă:
– De ce e bine că mergem încet, mă?
– Pentru că mergem în direcţia greşită.

2 responses to this post.

  1. Mi se pare mie sau cei doi melci sunt bo. si bas….?

    Răspunde

Lasă un răspuns

