Dojana


Primită prin e-mail:

„În dimineaţa aceasta, în metrou, am asistat la una din cele mai
incredibile şi nostime scene din câte îmi aduc aminte să fi văzut
vreodată.

Eram pe peron, cu încă vreo câteva sute de oameni, rânduri, rânduri,
toţi privind nervoşi când la ceasul din stânga (trecuseră mai mult de
zece minute de la ultimul tren), când la tunelul întunecat din
dreapta, care refuza să se lumineze de farurile mult aşteptate.

Alături de mine, o pereche înlănţuită. Ea era atât de mică (în
înălţime) şi firavă că aveai senzaţia că, de fapt, îmbrăţişarea lui o
susţine pe picioare. Vocea ei era subţire şi şoptită, el se apleca
tandru spre gura ei de câte ori ea murmura ceva. Undeva în spatele meu,
un cetăţean din cale-afară de nervos urla de frustrare la telefonul
mobil: „Aşteaptă-mă! Nu te mişca de acolo, în p**a mea, că ajung şi
eu, în p**a mea, în câteva minute. P**a mea ştie cât mai întârzie
trenul ăsta!”. Şi pac, conversaţia e brusc încheiată.

Din stânga mea se ridică uşor, ca un voal de mireasă, vocea subţire a
domnişoarei susţinute de iubit: „Domnule, îmi spune şi mie p**a
dumneavoastră cât mai întârzie trenul?”.

Nu pot să redau în cuvinte stupefacţia mea. Nici nu am avut timp sau
putere să o mai evaluez pe a celor din jurul meu. Cei câţiva oameni
din cercul de spectatori la această scenă ne-am întors capetele într-o
mişcare sincronizată perfect către deţinătorul organului care cunoştea
informaţia ce o doream cu toţii: cât mai întârzie trenul!?

Omul era pierdut. S-a fâstâcit, şi-a mutat greutatea corpului de pe un
picior pe celălalt, şi a zis încurcat un: „Îmi cer scuze”.

Toate capetele acum spre domnişoara: aceasta a strâmbat un pic din

năsucul fin, a dat uşor din cap a adâncă nemulţumire şi a mai
murmurat ca răspuns: „Păi, atunci, vă rog…”.”

Comentariul meu: Vorba unui înţelept, răul proliferează atunci când cei buni nu fac nimic.

5 responses to this post.

  1. Bine i-a zis, in p**a mea!

    Răspunde

  2. Pai, eu cred ca i-a zis bine fata respectiva tipului cu organul.

    Răspunde

    • Posted by adriangagiu on 3 August 2010 at 6:20 pm

      @Wizard: Nistorescu pune o problema interesanta si conexa cu asta in editorialul lui din Editie Speciala: de ce toleram raul?

      Răspunde

  3. Nu stiu, dar eu nu prea tolerez prostia si nici raul, si cand pot ii atentionez pe „semeni” ca ori vorbesc prostii, ori habar n-au ce zic despre chestiunea in cauza.

    Răspunde

Lasă un răspuns

