Ce-am mai făcut


Păi, de exemplu, muzica pentru scurt-metrajul „On Blind Faith” al Gabrielei Vanga, care va fi inclus de poimâine în expoziţia Galeriei Plan B de la Berlin (Heidestrasse 50, între 30 apr. şi 5 iun., în parteneriat cu Institutul Cultural Român din Berlin). Din păcate pentru interesul general, în asta nu e nimic legat de sex, scandal, prezentări de modă, maşini „tunate”, lătrături politice sau pseudo-fotbal.

Chestie care îmi aminteşte de cazul similar cu muzica pe care am făcut-o pentru filmul „Tracking Happiness” de Mircea Cantor, a cărui premieră a avut loc la Muzeul de Artă din Zürich în 28 aug. anul trecut. Nu am făcut valuri pe-aici ca atâtea găini culturale care au ouat câte ceva, orice, cât de mic, fiindcă e penibil să te lauzi şi fiindcă cunosc antecedentele de dezinteres ale consătenilor noştri orădeni (poate le mai rememorăm altă dată, ca să ne mai râdem). Mai zic doar, ca să nu mă refer la mine, că acest Cantor e orădean prin naştere, lucrează la Paris şi expune prin marile oraşe ale lumii (n-am timp să caut acum link-uri), iar la Oradea e, bineînţeles, ignorat sau uneori minimalizat de atotştiutori locali. La Bucureşti şi Cluj e mai cunoscut.

Punem pariu că nici acum, ca şi anul trecut, nu va zice/scrie nimeni nimic p-aci despre G. Vanga, M. Cantor sau subsemnatul?

Vernisajul cu „Tracking Happiness” poate fi văzut aici.

Lasă un răspuns

