Folclor de e-mail


* Mersul la biserică nu te face credincios, aşa cum statul într-un garaj nu te face maşină.
* Greutatea normală: nu trebuie să cântăreşti mai mult decât frigiderul tău.
* Cei cinstiţi sunt inadaptaţii  societăţii.
* Peştele care luptă împotriva curentului moare electrocutat.
* Eu nu sufăr de  nebunie.  Mă bucur de ea în fiecare  minut!
* Există o lume mai bună, dar e foarte scumpă.
* A studia înseamnă să te îndoieşti de inteligenţa colegului de birou.
* Nu bea la volan! Te loveşti de ceva şi se varsă băutura!
* Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămadă de lucruri pentru care nu poţi să faci vinovat guvernul.
* Fiecare al cincilea om e chinez. Noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel, sau frate-meu mai mic… Eu cred că-i  Costel…
* Azi m-am sculat cu stângul. Mi-am pus cămaşa, s-a rupt un nasture, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mi-e frică să mă duc la budă…
* Prietenii sunt acele persoane care te iubesc cu toate că te cunosc bine.
* Psihiatrii zic că una din patru persoane are o deficienţă mintală. Dacă eşti cu trei amici şi n-ai observat nimic ciudat, nu te gândi la chestia asta.
* Femeile sunt ca traducerile: cele bune nu-s fidele, cele fidele nu-s bune.
* Femeile sunt ca locurile de parcare: cele bune sunt ocupate, mai rămân cele pentru handicapaţi.
* Unele lucruri nu pot fi cunoscute nicicum. Numai că nu se ştie care-s alea.
Lasă un răspuns

