PSD-ul e sincer


nedenumit

(de la zoso)

Cică gândeşte-te pentru cine votezi. Păi, pentru inteligentul Geoană, pentru academicianul Vanghelie, pentru „Felix” Voiculescu, pentru corectul Năstase, pentru tov. ortac Iliescu etc.?

Concluzia le aparţine: dacă alegi viitorul PSD-PC, alege altă ţară.

7 responses to this post.

  1. Posted by Robert on 2 Iunie 2009 at 4:28 am

    Hmmm.. oare chiar asa sa fie? adica, nu ti se pare un pic suspect afisul ala? De ce nu are data, sursa etc? Probabil pentru ca e fals.. sau reusat nitelus in vreun program de editare. Inteleg ca e campanie electorala…. dar nu cred ca PD-L o sa castige ceva daca arunca porcarii din astea pe net.

    Răspunde

  2. Posted by adriangagiu on 2 Iunie 2009 at 5:19 am

    @Robert: O fi, n-o fi, da’ ideea e misto. Oricum, intrebarea mea de sub poza ramane valabila. Inca nu ne-am saturat de (neo)comunisti?

    Răspunde

  3. Good point, my man, good point.

    Răspunde

  4. Posted by adriangagiu on 4 Iunie 2009 at 6:42 am

    Apropo, Wizard, cred ca stii ca printre primele masuri luate de iliescani dupa 25 dec. 1989 au fost deschiderea granitelor (in stare de razboi!), numirea g-ralului Militaru (agent sovietic supravegheat de directia anti-KGB a Securitatii) ca ministru al apararii si desfiintarea pomenitei directii anti-KGB.

    Răspunde

  5. Cum sa nu stiu, ca doar am auzit cu urechile astea doua din dotare cum le cerea iliescu ajutor rusilor pentru prinderea teroristilor, plus ca n-o fi fost g-ralu militaru singurul kaghebist pus in functie in zilele „revolutiei”.

    Răspunde

  6. Posted by adriangagiu on 6 Iunie 2009 at 10:53 am

    @Wizard: Asa ca du-te la vot! 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

