Părerea mea se întoarce


Pentru că de vreo săptămână pe vechiul blog  iar e ceaţă, ca pe vremea când TVR-ul post-revoluţionar nu „putea” să transmită mitingurile din Piaţa Universităţii (Houston, we have a problem), l-am abandonat „defecţiunilor tehnice” şi l-am reîncarnat aici.

Nu e prima oară când acel blog, unul dintre cele dedicate comentatorilor de atunci ai Jurnalului bihorean de fostul redactor-şef Alexandru Seres ca un mic pas în epoca online-izării presei, e supus entuziasmului pe persoană tehnică, nu fizică. Nu era un favor acordat singurului comentator extern rămas la Jb, dar probabil că asta e doar părerea mea de grafoman.

Textele de acolo le consider pierdute (UPDATE: au fost recuperate, sunt în arhivă), alături de unele iluzii, totuşi îi asigur de prietenia mea în continuare pe colegii din redacţie. Şi acum să lăsăm scamatoriile, the show must go on!

4 responses to this post.

  1. Posted by Crystal on 9 Aprilie 2009 at 7:55 am

    N-am inteles ce s-a intimplat cu vechiul blog. Cred ca nici tu. Puteai sa intrebi nu sa te abandonezi fatalismului neaos.

    Răspunde

    • Posted by adriangagiu on 9 Aprilie 2009 at 11:05 am

      @Crystal:
      Merea ca porcu, adica deloc, aia s-a intamplat. Si e a nu stiu cata oara, deci nu-s fatalist deloc. Mai demult insistam, ii mai rugam si-l mai reparau cu aerul ca-mi fac o mare favoare, acum probabil n-o mai merit.

      Răspunde

  2. Posted by Crystal on 9 Aprilie 2009 at 8:13 am

    ce zici de „Parerea mea se întoarcă”?

    Răspunde

Lasă un răspuns

